Sen update

Hej alla läsare :)

Jag hann inte uppdatera igår , och överhuvudtaget har uppdateringen varit riktigt kass men det beror endast på att min SO-lärare har tvingat mig att skriva en uppsats för att få behålla mitt MVG i just SO. Så jag har slavat med den uppsatsen nu i en veckas tid. Tänkte lägga upp den på typ mimersbrunn eller något sen, men jag vet inte. Jag gillar inte riiiktigt tanken på att en massa ungdomar antagligen kommer kopiera mitt fiiina arbete och lämna in till sina lärare och få bra betyg.. Eller så läser de den bara och får lite hjälp på traven.. Det senare lät bättre iaf.
Blir antagligen stan med Dessie imorgon, och på något sätt har samma tjej lyckats övertala mig att följa med till gymmet på torsdag. Det blir min första gång, och antagligen ganska smärtsamt. Jag är inte världens mest vältränade person om vi säger så ..

Aja , nu måste jag gå och äta lite frukost ,

Puss på er .

Kommentarer
Postat av: dessie

hahah , ojdå (A)(A)(A) <3

2008-05-29 @ 11:27:37
URL: http://desssie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0