Dagen efter

Hello sunshines,

dagen efter valborg, och jag mår.. bra .
Kvällen spenderade jag hos Alice, det var hur kul som helst och vi såg en majbrasa tillochmed.
Jag drack inte en endaste liten droppe alkohol, that's great .

Och på tal om engelska så har jag nyss skrivit en bokrecension på engelska, plus en lite mindre uppgift. De både måste vara inne idag så jag hade ju inte så mycket val egentligen ;)
Om den inte är inne idag så får man inget betyg i engelska, hur bra man än gjort de andra uppgifterna under året.
Känns inte det lite weird, att hänga allt på en endaste uppgift..?
Aja, det är ju iallafall en rätt stor skrivuppgift så det kanske är därför, men jag ska inte klaga, jag har ju gjort den redan.


Slänger möjligtvis upp en dagens outfit, på en lagom fräsch mig lite senare, vi får se.

Ha det underbart .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0