Here I am.

Datorn tillbaka, och so am i.

vi börjar med modellgrejen.
min söta vän stephanies storasyster går på ett designgymnasium, där hon då har designat kläder och de skulle visas upp på en modevisning , och då frågade S om jag ville vara med. Och sure, varför inte ?
Så vi kom dit , och de fixade det sista med kläderna, och sen smink och på med kläder och skor, och in på golvet för genrep. Och innan jag och alla andra fattade hur man skulle gå ..  herregud.



Det röda är där man ska gå, och de mörkare röda kryssen är där man skulle stanna i tre sekunder och posa.
Den första sträckan, som är lång och rak gick man ute i en korridor, men folk stod även i korridorerna. Sen gick man in, posade, vände, gick, posade, vände, gick, posade, vände och gick.
Tre stycken shower, alla var fulla . Och det var galet kul !



Next var alltså skolavslutningen, rektorns tal i aulan var osannolikt nog sämre än förra året. Jeez, den mannen vet hur man tråkar ut barn! Men något som var roligare var betygen.
6 mvgn. Tre gånger så många som höstterminens.

Svenska MVG
SO MVG
Engelska MVG
Matte MVG
Hemkunskap MVG
Spanska MVG
Bild VG
NO VG
Idrott VG
Teknik VG
Musik G
Slöjd G

Det svider lite med de två G;na. Jag dömmer ingen annan som bara har fått G, verkligen inte! Men jag förtjänar bättre än G .

Och jag klippte av mig håret lagom till skol avslutningen också.
kortkortkort . men det jag inte tänkte på när jag kapade det , var mina självlockar.
men vad 17 , tänkte jag. jag använder väl bara min plattång. Men POFF, så gick den sönder !



Orkar inte skriva mera nu , visar lite nya kläder sen .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0