I'm back

Hejsan , 
Ingen update på nästan två veckor, jag vet, men datorn är inne på reparation och då blir det lite svårt att uppdatera. Men nu har jag bokat en dator inne på biblioteket i centrum och det är ju bättre än ingenting alls.
På fredag får jag sommarlov och det är väl det som håller min låga uppe.
Är galet trött på att ställa väckarklockan.

Under tiden som jag varit utan dator har jag gymmat, badat och faktiskt modellat. mer detaljer om det senare. Dessutom har jag köpt mera kläder som jag såklart vill skylta med här i bloggen .
Om jag har riktigt mycket tur så får jag tillbaka min dator på fredag , skolavslutningsdagen och då kan jag visa allt då.
Det är en bra tanke.

Ha det underbart, hugs .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0