Måndag

Hejsan alla fina , dagen efter konfirmationen alltså.
Jag tror inte ni kan föreställa er hur tomt det känns, de fina 33 personer man lärt känna mycket bra, ska man inte träffa mera nu? De man har vaknat med, ätit frukost med, badat och solat med, skrattat med, dansat med och somnat med .
Jag vill konfirmera mig igen!
Därför har jag anmält mig till ledarutbildningen, då får man bli ungdomsledare och följa med andra konfirmander på läger, sweetness.

Men jag har fått några nya små vänner som fösöker fylla ut tomheten efter konfakompisarna ; presenterna.

3000 kronor , som jag ska försöka spara till en ny mobil.

Guldkors , världens finaste och enklaste som jag valde själv.

Silverarmband, som jag kollade på och det var kärlek vid första ögonkastet. från Wilh. Petterson.

Örhängen och matchande halsband , åååh , så fina.

Presentkort , new panties and bras here I come!

Presentkort på Akademibokhandeln, böcker till Italien ska inhandlas!


Plus en massa fina smågrejer ,



Tack för allt . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0