I'm home

Yes , nu är jag hemma .

Med massor av lycka och nya vänner i bagaget.
Ångrar inte en sekund av konfirmationstiden, och på söndag är det dags för sista smällen. Konfirmationen i kyrkan, en fin kyrka med fina människor och fina sånger.
Jag längtar , men samtidigt inte. Jag vill verkligen inte att det tar slut. Det har varit overkligt bra. Helt extremt.

Lägret var underbart. Nio dagar på Skatboet på Värmdö. Som innehöll;
Fyra toaletter, en dusch och en bastu.
För första gången i mitt liv åkte jag optimistjolle, första gången med John & Simon.
En konfirmand och en matpersonal, mitt ute på havet så börjar båten ta in vatten i fören, där Simon sitter. Jag får hjärtattack, John skrattar och Simon skriker panikslaget "vad ska jag göra, vad ska jag göra?!"
Sen fick jag bommen i huvudet, ni som inte har fått det ska veta att det gör galet ont.

A lot o love .

Kommentarer
Postat av: JossKoss

thaha. måste påpeka att det inte alls var första gången du åkte! Du testade en gång med mig först(; då jag släppte srglet när jag drabbades av panik och båten höll på att välta :D

2008-07-04 @ 22:51:58
Postat av: M

Man åker inte optimistjolle - man seglar... ;)



<3<3<3

M

2008-07-07 @ 08:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0