Torsdagens outfit

image212


Grönt linne H&M
Blåa stuprörsjeans Cheap Monday
Svart kofta Åhlens

Kanske inte 2008as snyggaste outfit , men skön och stilren . (;
Tänkte att jag kanske borde säga att jag äger 4 par Cheap Monday's ,
2 par blåa , ett par som är blå/grå/svarta , och ett par svarta .
Så jag har alltså inte samma par blåa hela tiden , jag varierar mig faktiskt :P

& på den sjätte bilden ser vi hur mitt hår ser ut när det får självtorka .
Inte så som jag vill ha det , men nejtack till hårfönar i simmhallar !

Kommentarer
Postat av: sofia

jag gillar inte badhus.. man måste duscha med nakna främlingar som gnider sig på osiviliserade platser på sig själva... det får mig att må illa

2008-01-31 @ 16:33:11
URL: http://grajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0