Förolämpningar & komplimanger

Dagen har varit bra och dålig med både förolämpningar & komplimanger  , först på spanskan där min spanskalärare sa att jag sjöng dåligt , och sen ;"Jag gillar när folk pratar mycket , för om de är tysta, så tänker de så mycket mer" Lägg till en härlig liten spansk dialekt på det där så har du min lärare,

Med andra ord ; du pratar mycket = du tänker lite .

Men nog med depp nu , på orkestern träffade jag min musiklärare , och han ställde sig en halv millimeter från mitt ansikte och stirrade på mina ögon och sa; " JÄVLAR vilka ögonfransar! Har du lösögonfransar ? Böjer du dem?"
Svaret var nej på båda, "Du har tur du!"

Nej nu ska jag ta och lägga mig vid TVn istället ,

pyss :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0