ångest

insåg just hur länge sen det var jag bloggade , så jag gör det lite nu :)
på nyår var jag i östersund hos A's farmor , och det var kul.
lillasyster blev skiträdd för allting ; raketer & fulla ungdomar.
tågresan upp dit tog 6 timmar , och ja, det var jättetråkigt .
på ditresan satt vi i samma kupé som fyra stycken 28-åringar , och de var extremt jobbiga. En av tjejerna pratade oavbrutet,  fast jag hade musiken på högsta volym hörde jag henne.
på hemresan tog vattnet , maten & besticken slut . fast vi hade redan ätit , men det var ju lite synd om alla andra .


Har köpt lite mera grejer sen sist , slänger upp bilder senare , ska till kusinerna på julgransplundring idag .


bakade & fotade av mig , :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0