Fredag

ja, vi kan väl börja med min mindre lyckade alla hjärtansdag , jag och lillasyster skulle baka ,
och vi hade värsta skumma receptet , där det ska vara råsocker,
och det hade vi inte hemma , så vi bytte recept . Till ett "vanligt" , där skulle det vara vanligt socker,
det hade vi inte heller hemma , så vi lånade från en granne.
Sen när smeten var klar hade jag glömt mjölken ..
sen skulle glasyren på, men då brände skiten fast i kastrullen ,
sen ville den inte stelna heller.
Men det blev väl gott ,

image266

Vi åt thaimat från ett hämtställe här , och fick vänta i en timme på maten. 
det var inte ens fullt ? ,
det var inte alls kul ,

Men i övrigt var dagen bra , fick en semla av Hemkunskaps läraren , och två piggelin från Kamratstödjarna ,
Piggelin är bäst ,


Det blir ingen dagens outfit , för jag har inte orkat fota ,
ledsen  (A)

Kommentarer
Postat av: Mandiz

Vilken fin blogg!

2008-02-16 @ 11:18:09
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0