VOILA VIOLA

Okej , nu har jag försökt och försökt uppdatera bloggen .
Men det går inte .
Blogg.se flyttar de största bloggarna först, och sedan de mindre .
What a luck for me ..

Praoen på indiska är hur kul som helst . Igår kom rean igång, och det är helt sjukt.
Man tänker inte på det när man själv är en av galningarna, men när man är åskådare så är det helt sick.
Kläder, smycken, väskor och kuddar över hela butiken .

Mycket snyggt finns det , och allt har inte gått än!
Speciellt en kjol som jag är in love with , Viola .
Svart . Fickor . Lite veck.
Har man den på höfterna blir den lite lång. Men dras den upp så VOILA.
Underbart .
Och believe it or not , 50 kronor .

Men jag har tömt mitt kort . Ynka 26 kronor kvar.
Ajajaj . Men om jag slår sönder min spargris så kanske jag lyckas få ihop pengar till Viola .
Jag pratar om kjolen som om den vore ett levande ting. Men faktiskt, ungefär så fantastisk är den.
image358image360

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0