Fredag

Hej alla ,
blogg.se har krånglat igen, har inte kunnat ladda upp bilder på evigheter!
har ni också haft problem , eller är det bara jag ? :(

Idag var min sista dag på praoen, men ajajaj, jag har haft så himla kul, massor av underbara asroliga människor, och ett socialt och lärorikt jobb.
I LOVE IT!
Hoppas därför på ett framtida extra-/sommar-/kvällsjobb där.

Och idag när jag skulle gå hem vid tre sa min chef att jag fick ta med mig varor från butiken till värde av 300 kronor!
Inte alls fel efter två veckor med massa skoj!

So i picked ;
* en scarf , som jag har spanat in i två hela veckor!
* ett linne, alldeles nyinkommet och snyggt som tusan.
väska. liten. axelbandsrem. grå. perfekt.
* ett halsband med en buddah , sådär sjukt sött bara.


Dessutom köpte jag en blommig klänning till mitt kusinbarns dop,
image386

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0