some kind of monster ,

lite om mig , egentligen gör jag bara det här för att jag har tråkigt :)

Vad är klockan just nu? 19.45
När gick du upp ur sängen i morse? 06.30
Vad har du ätit idag? Frukost , lunch & middag
Vad har du på dig just nu? Stuprörsjeans & t-shirt
Har du städat på ditt rum? Inte speciellt
Dagens händelser? Jag slutade tidigare .
Vad gjorde du igår? Fick MVG++ på matteprov
Vilken film såg du senast? Kalenderflickorna
Den bästa filmen? Bambi
Hur många fingrar har du? 10
Flyter golfbollar? Ja
Var är du just nu? Hemma framför datorn
Är det någon annan i rummet? Nej
Hur många signaler innan du svarar? Så få som möjligt
Skiter du ibland i att svara? Beror på
Har du en bokhylla? Ja
Om ja, vad har du i den? Svårt , böcker ?
Vilken årstid är bäst? Sommaren
Vilken dag är bäst? Fredag, eller lördag
Vad såg du senast på tv? Reklam
Favorit program? Grey's Anatomy
Vad köpte du senast? Lite julklappar
Skall du köpa nåt särskilt inför sommaren? Ny bikini , som varje sommar
Veckans roligaste: MVG++
Veckans tråkigaste: Simhallen på fredag , med klassen
Veckans dummaste: Jag gör mycket dumt
Ris, pasta eller potatis? Pasta.
Hus eller lägenhet? Hus.
Vara ihop eller singel? Vara ihop.
Skid- eller solsemester? Sol
Dusch eller badkar? Dusch
Pussar eller kramar? Pussar
Vill du ha en snigel på ögat? Nej :O
Tom Cruise är? Känd och rik som fan.
Hur mår du? Bra
Vad är klockan nu? 19.49
Hur lång tid tog det att svara på alla frågor? 4 min.


Kommentarer
Postat av: Josiee

lista lista lista:)

2007-11-21 @ 20:00:30
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: M

JESUS vad du måste haft tråkigt! Hinta mig så ska jag hitta på ett bra mission till dig istället!

M

2007-11-22 @ 08:41:52
Postat av: evelina

ååå älskar med greys =)

2007-11-22 @ 10:04:11
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0