sweet thursday

fortfarande ingen bättring på julklappsfronten , panik . det var allaktivitetsdag i skolan idag , och jag började dagen med hemkunskap , där jag , joss & en sjua som hette Laila gjorde pizza, pirgoer & grahamsbullar .
Om jag säger såhär ; recepten var inte skrivna för att man skulle använda glutenfritt mjöl ..
Sen när jag & Joss satt i oasen , så kom Laila och sa ; "Ursäkta , jag ville bara säga att det var jättekul att baka med er." HOW CUTE !
Sen hade vi som sagt EA i 2½ timme & efter det ställde vi oss med Salem i oasen :) När den stängde stack vi hem till mig , jag , joss & dessi :) Eftersom det var extrarep med orkestern xd , så följde Joss med och tittade , något som inte kommer upprepas om jag får gissa :)

Nu ska jag hjälpa lillasyster med önskelistan och sen TV .


Hejdå .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0