onsdag

idag är det konsert i kyrkan igen , och det ska bli rätt kul. men först ska jag ju genomlida en heeel dag i skolan . Har haft musik , och sen gympa . Men i övrigt ska jag , niklas & oliver till stan imorgon , jag vet inte vart eller varför men de ville , och jag blev medlurad ..

Bara två små dagar kvar till skolavslutning , och det ska bli hur skönt som helst , jag är trött på allt somhar med skolan att göra ..

Jag. Kräver. Lov. Nu.

Och det är ju nästan jul , juljuljul ..  det var därför jag , syster & papap köpte en julgran igår , och det var den bästase, finaste , mest underbara , fluffiga , gulliga , gröna , stickiga och MYYYYYYSIGASTE granen någonsin .
Jag hittade den :D

Hejdå .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0