onsdag

toppendag idag , hade håltimme från 10.20 - 13.00 , så jag tog EA på den tiden & fick sluta 13.50 :)
sen gick jag hem & pluggade en massa . Och nu sitter jag här , skönt .

Medans jag satt med näsan i NOboken kom jag och tänka på att snart är det jul , och jag har inte fixat en enda julklapp ..nästan . Lillasyster & bästavän Jossan är klara . Och jag vet vad mamma ska få , men jag har inte gjort handling av den tanken ännu . Men resten av släkten & vännerna , har jag ingen aning om . Lite ångest , men jag ska till stan på lördag så då blir det TOKshopping. 
Lägger upp en dagens outfit sen .
Hejdå .

Kommentarer
Postat av: M

Låt ingenting hindra dig att fixa julklapp till din mamma ASAP! Högsta prio!!!!!!!!

;) M

2007-12-06 @ 08:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0