om igår

var på stan och köpte julklappar med O, J & N igår.
Gick i på BikBok för att köpa en sak , och då var det 10% off om man hade en kompis med sig , 20% om man hade två kompisar & 30% om man hade tre eller fler kompisar .
Medans jag stog och betalade , med 30% av , så gick O och läste på skylten och utbrast ; "Bring your best friends, och du tog med mig?!"
Kanske borde tillägga att jag och O inte är bästakompisar direkt ;)



Slutade skolan idag , finaly . Betygen var bra faktiskt , två G , två MVG och resten VG :)
även fast jag inte borde få G ! , jag förtjänar faktiskt VG i båda ;)


Kommentarer
Postat av: JossKoss

O=oliver
J=Josefine (moi)
N = Niklas

2007-12-22 @ 01:12:46
URL: http://Karlszon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0