mellandagsrea

usch , det är båda bra och dåligt att julen är slut . Och orsaken till båda är mellandagsrean , jag köper alltid alldeles för mycket , för pengar jag inte har egentligen. Fy på dig Anna ,
Men i år har jag faktiskt skött mig sjuktbra , och har tillochmed pengar kvar!

 Svart t-shirt med texten SAVE THE FUTURE , 129 :- Gina Tricot
 Solglasögon , 20 :- Gina Tricot
 Gråa strumpbyxor , 29,50 :- H&M
 Gråmönstrad klänning , 98 :- H&M
 Grå väska med guldkedja , 98 :- Gina Tricot
 Foundation , 89 :- H&M
 Kedjemönstrad t-shirt , 99 :- Åhlens
  Svart jacka med fyrkantiga knappar , 350 :- (nedsatt till 300 för knappen var lös) Vero Moda
 Portmonä med moln , 29,50 :- H&M Divided
 Svart klänning , 99,50 Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: sofia

gud vad jag älskar alla dina köp!

2007-12-30 @ 11:00:15
URL: http://grajsan.blogg.se
Postat av: Siri

En sån klänning har jag med! :D haha

2008-01-08 @ 16:21:54
URL: http://godavanner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0