julklappar

ah , BRÅTTOM . kollar på las vegas nu, fast det är paus,  och det är mitt favoritprogram ALLA kategorier !

men här är mina julklappar iallafall :)


~ Tillsammans
~ Hon släpper dig aldrig
~ Tio saker jag hatar med mig själv
Harry Potter och dödsrelikerna


~ T-shirt med gem på , Monki


~ Färjestad mössa
~ Färjestad svettarmband
~ Väska med älgar på


~ Första delen av första säsongen av Heroes
~ Underställ


Mascaran Masterpiece Max från Maxfactor X 2


~ Kjol , Åhlens
~ Löparbyxor ,H&M
~ Grå kofta med långa muddar, Åhlens



~ Vitt smyckesträd , Åhlens
~ Halsband från lillasyster


~ Örhängen , Glitter


~ Presentkort på Gina Tricot X2
Presentkort på H&M

Kommentarer
Postat av: JossKoss

va dt inte du som inte gillade heroes ? :P

2007-12-28 @ 10:28:46
URL: http://Karlszon.blogg.se
Postat av: sofia

just det anna!

2007-12-30 @ 11:02:59
URL: http://grajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0