IDOL

oh, vad bra att Amanda & Marie gick till final ,
jag gillar verkligen inte Andreas , han har slagit ut de många som borde ha fått vara kvar , Christoffer , Mattias & Daniel .

Tjejernas framträdanden igår var ju skiiitbra , tillskillnad från Andreas . HAHA , jag gillar honom inte :D


det blir täby idag igen , fast med mamma & lillasyster :) ,
ska byta ett plagg & kolla efter en tröja/klänning på Åhlens.
sen måste jag kolla efter en födelsedagspresent till pappa .
Som vanligt är jag sent ute , han fyller imorgon


passar på att slänga in en bild från torsdagens hemkunskap :)
köttbullar med Joss & T.A





<3

Kommentarer
Postat av: elli

ahah nejjj jag räknade fel :P hahaha pinsamt!
jag är 16 :P

2007-12-01 @ 11:51:02
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0