godnatt

usch, nu är jag trött , har både delat ut en massa julblommor till grannar och liknande , och sen har jag skrivit en bokrecension på engelska , och mailat den till våran engelskalärare. Om jag inte hade gjort det NU , IDAG , så hade hon inte haft den tills på måndag då betygen sätts och jag hade fått IG . och det hade inte varit bra! Men i övrigt ligger jag bra till , matten jobbar jag en årskurs upp , i NO är jag .. bra , och i spanska har jag VG . Fråga mig inte hur det har gått till , eftersom det är det ämne jag lägger ner minst tid och energi på. Fast inte mig emot, egentligen ;)

Idolfinal ikväll , vem tror ni vinner?
Ska jag vara ärlig så tror jag Marie vinner , men att karriären funkar bättre för Amanda :)

Måste springa , (;

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0